mixing

Mitt i Foto Februari, det är rätt okej. Missade en dag för att jag var typ halvdöd. Fett trött idag med, men det är för att jag städade mitt rum förut, helt sjukt. Hittade två insekter, det var ew, men jag dammsög upp dem, muahahaha. Nu behöver jag bara tvätta all min tvätt (sen innan julas typ) och så är det ordning på det här stället.

Idag har jag varit ledig, men imorgon börjar skolan igen. Typ helt sjukt mycket igen. Mixning, två inspelningar, mixning igen, en musikljudanalys (eller vad det nu kallas), en grupprapport, en individuell rapport, remixar och så vidare och så vidare. Redovisningar på det. Men jag ser fram emot det, det är rätt kul.

Alablarghdörgblörg, nu orkar jag inte skriva mer.

Skulle mest bara säga att jag inte är död. Än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0