put your money where your mouth is, baby

Ibland säger folk att de inte gillar mig. Direkt eller indirekt, oftast indirekt, eftersom folk har tendens att vara lite fega om folk de inte tycker om. Istället för konfrontation så får man skitsnack bland folk eller bloggar, ibland får man helt enkelt sura blickar som dessa personer inte döljer så bra. Men vet ni, jag bryr mig inte särskilt mycket om det. Särskilt inte indirekt ogillande, det tar för mycket energi, och jag är i hjärta och själ en väldigt lat människa.

Jag vet att jag har många dåliga sidor själv. Jag är den indirekta ogillaren jag med, jag gillar att snacka skit, särskilt när jag blir förbannad. Folk som Martin gör istället något åt det, vilket är kudos på honom. Trots att jag är ett kontrollfreak behöver jag inte så mycket kontroll. Dessutom är jag rätt elak, ibland rakt ut kan jag säga åt någon att det här och det här är skitfult, dock om jag gillar personen i fråga kan det vara lite vadderat med humor. Oftast inte, särskilt inte Dennis, men han tar det som en man. Han tar mig inte allvarligt, som ni uppenbarligen gör.

Saken är den att ni kan ogilla mig hur mycket ni vill. Jag är lat, högljudd, elak, odräglig, en bitch och ibland ganska slampig med, mot fel personer. Jag står för det, jag är medveten om det. Att ni ogillar mig tar jag inte särskilt hårt, särskilt med tanke på att ni i de flesta fall ogillar mig för att ni är precis likadana, bara inte lika up front about it. Jag representerar de sidor ni inte tycker om i er själva. Okontrollerad och elak. I like to think of me as Sin in person. Mostly Sloth and Pride.

I'm deadly, bitches, and you can't handle it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0