take a picture, it lasts longer

Tittade nyss igenom Sandras fotoblogg och måste säga att jag är sjukt imponerad, jättefina foton, hon kan det här med bilder! Känner Sandra sedan jag var jätteliten och kan glatt säga att när vi väl umgås (vilket typ aldrig händer, lol, särskilt som jag bor i Falun nu) så har vi alltid kul! Om inget kan vi snacka lite skit och skratta åt gamla minnen, vilket alltid är trevligt ;) Saknar dig, ifall du mot förmodan skulle läsa det här!

I vilket fall som helst så inspirerade det mig till att ta tag i ett av mina nyårslöften, vilket är att fota mer. Jag gillar att fota, men det har liksom hamnat i bakgrunden sedan... Tja, sedan forever helt enkelt. Jag orkar inte ta upp kameran och dokumentera det jag ser, även om jag känner att det verkligen är något jag vill ta kort på. Och jag använder min kameraväska som handväska, så det är inte direkt som att kameran inte är där, så jag vet inte riktigt vart det har försvunnit. Kanske i bländare och slutartider, fotografisk bild A skadade mig litegrann...

ANYHOO, (jag vet, jag babblar)... Fota mer! Eventuellt tar jag efter kära Sandras exempel och fixar en fotoblogg, eller så lägger jag väl upp bilderna här. Beror på hur mycket jag orkar.

Hm. I see a pattern here.

WELL, good to talk to you, readers. Or something. Lol.

Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Jag fotar nästan ingenting nu för tiden heller! :O Det är synd, för det är så kul att fota!



Och visst är Julia en riktig sötnöt! :D Lär sig nya saker var dag! :D

2011-01-14 @ 14:20:01
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0