about me

Jag har insett att min senaste kyss - var hastig och blöt.
Jag pratar - lite för mycket med fel personer.
Jag tycker om - att sitta i regnet på min balkong när blixten slår ner några meter framför mig.
Jag avskyr när folk - tar för givet att jag är världens hemskaste människa på grund av hur jag beter mig.
Mina närmaste vänner är - mer familj än vänner.
Min första vän hette - Alexa.
Kärlek är - det bästa som finns.
När jag borstar tänderna - ser jag mig alltid i spegeln.
När jag lagar mat - tänker jag på disken jag behöver ta hand om efteråt.
Jag tänder på - bad boy attityd.
Det sexigaste yrket är - musiker. END OF STORY.
Det är charmigt när - man ger mig udda komplimanger.
Jag är rädd för - löss.
Den värsta känslan är - frustration.
Den bästa känslan är - bekräftelse.
Jag är bäst på att - skrämma mig själv.
Jag är sämst på att - vara vanlig.
Om jag var ett djur skulle jag vara - ett manligt (can't stress that enough) lejon.
Om jag var en insekt skulle jag vara - något vackert, men dödligt.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara -
"A slave or a dog. Submissive but aggressive. Far too willfull to be anything inert.", enligt Martin.
Jag kommer alltid att vara - en hopplös romantiker.
Det finaste som finns - är det ingen annan tycker är fint.
I sommar - har jag varit väldigt dålig med pengar. Och lär fortsätta vara det.
Sist jag grät var - här om natten, för att jag saknar min mamma.
Jag kan - komma på vilken ursäkt som helst till att vara sur på Dennis.
Jag kan inte - komma på ett sätt att be om ursäkt efteråt.
När jag vill tänka går jag - ingenstans, min hjärna håller aldrig käft.
När jag bakar så bakar jag - vanligtvis kladdkaka.
Min mobiltelefon är - lite mer än ett år gammal, tror jag.
När jag vaknar på morgonen - är jag förmodligen inte död.
Innan jag går och lägger mig - hoppas jag på epic drömmar.
Just nu tänker jag på att - försöka komma på svar på de sista meningarna.
Bebisar är - näst intill oundvikliga i min framtid.
Idag har jag - handlat. That is all.
Ikväll ska jag - fortsätta vara vaken några timmar till, sedan sova.
I morgon kommer jag - antagligen inte göra ett dugg, igen.
Jag vill verkligen - sluta skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0